Tidsbestilling

Albertslund_golfklub_Eliten_range
Albertslundgolfklub putt i

Tidsbestilling

Vi har kun tidsbestilling på tiderne .1o og .40. Resten af spilletiderne er reserveret til BOLDRENDE.

Det er meget vigtigt at undersøge tidsbestillingen Golfbox  (se eventuelt “Fri bane eller banelukning” via hjemmesidens forside), før et besøg på banen. Det vil være ærgerligt  at have en tid til golf  – og det så viser sig at banen lukker før din runde kan spilles færdig.

Spillere kan altså tidsbestille, men alle kan og bør orientere sig i tidsbestillingsmodulet om, hvorvidt der er fri bane = boldrende eller om klubarrangementer medfører banelukning.

“Boldrende” betyder fri bane… og betyder at alle – medlemmer og gæster kan gå ud så snart tee 1 er ledig.

Der kan også være “blokeringer” der siger noget om arrangementer der ikke medfører banelukning.

Det er orientering til spillere om eventuelle arrangementer, hvor der er mange på banen, men banen er ikke lukket.

Albertslund Golfbane har 9 rigtig fine huller. Man får fornøjelsen 2 gange på en 18 hullers runde.

kalender

om Albertslund Golfklub

• Golfklubben er medlemsejet og medlemsstyret

• Banen er en 9 hullers bane. Det behøver altså ikke tage 4 timer at spille en runde

• Drivingrange, puttingreen og indspilsområde er klar til at blive brugt

• Billig i forhold til andre klubber

• Her er et aktivt klubliv. Herunder Dame-, Herre- og 60er klubber. Ungdom, klubturneringer og regionsgolf.

• Det er nemt at komme til klubben – men svært at komme herfra

• Samarbejde med andre klubber, hvilket giver billig greenfee

• Banen er fantastisk velholdt. Vi er virkelig glade for vores greenkeepere

• Har du lært at spille golf her – kan du spille allevegne