Hole in one

Albertslund_golfklub_900_49
Albertslundgolfklub putt i

hole in one's

betingelser for hole in one

Følgende betingelser skal være opfyldt for godkendelse af en hole in one i Albertslund Golfklub:

• Skal finde sted under normalt spil af en runde, som dog ikke behøver at fuldføres.
  • Der skal være spillet med en medspiller/markør, eller slaget skal være overværet af et vidne.
  • Slaget skal være det første slag på hullet, Det vil sige, at hole in one med en ny, eller provisorisk bold ikke anerkendes,
  • Slaget skal være slået til den ordinære green fra et af de ordinære teesteder, eller fra et af klubben afsat provisorisk teested, som dog ikke må ligge væsentligt nærmere green end det ordinære teested,
  • Runden (eller den spillede del af runden) skal et scorekort være korrekt udfyldt og underskrevet af spiller og markør eller påtegnet af et vidne.

Registrering i Golfbox

Man skal selv registrere scorekortet i Golfbox, og markøren kan godkende, så man dermed sørger for at bevare registreringen for eftertiden.

Hvis man vil modtage et diplom og et bagmærke for det ultimative golfslag, så skal man efterfølgende registrer den hos danskgolfunion – KLIK HER!

Hyldest på generalforsamlingen
Hvis man ønsker at modtage  hyldest på generalforsamlingen, skal scorekortet – eller en kopi – afleveres i klubbens sekretariat.

Det er den eneste måde klubben kan blive orienteret om spillerens fantastiske slag.
Spilleren er således selv ansvarlig for at klubben får besked.

sponsorer

om Albertslund Golfklub

• Golfklubben er medlemsejet og medlemsstyret

• Banen er en 9 hullers bane. Det behøver altså ikke tage 4 timer at spille en runde

• Drivingrange, puttingreen og indspilsområde er klar til at blive brugt

• Billig i forhold til andre klubber

• Her er et aktivt klubliv. Herunder Dame-, Herre- og 60er klubber. Ungdom, klubturneringer og regionsgolf.

• Det er nemt at komme til klubben – men svært at komme herfra

• Samarbejde med andre klubber, hvilket giver billig greenfee

• Banen er fantastisk velholdt. Vi er virkelig glade for vores greenkeepere

• Har du lært at spille golf her – kan du spille allevegne