Ungdom

Albertslundgolfklub-junior-2 range
Albertslundgolfklub-junior-1 range

Velkommen til ungdomsafdelingen

Kom og spil golf i Albertslund Golfklub!

Træningen er åben for alle under 18 år. Udstyret kan du låne hos os.

Som medlem af Albertslund Golfklub, må du benytte alle træningsområder, så du kan øve dig i at slå korte slag, lange slag og putte. Bolde til træning er gratis.

Når du har lært de grundlæggende teknikker, og lidt om reglerne så sikkerheden er på plads, kommer du ud og spille på vores dejlige golfbane.

I løbet af sæsonen byder Juniorudvalget på kagedage, fællesspisninger, hyggeaften med fx natgolf og meget mere!

Vi deltager i arrangementer på tværs af golfklubberne. Der er Træf for de mindste og deres familier, og turneringer for både nye og øvede spillere.

Et medlemskab som juniorspiller i Albertslund Golfklub koster 2 x 675 kr. om året, der opkræves i februar og august.

Har du eller dine forældre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte Juniorudvalget eller Sekretariatet i klubben.

Vi glæder os til at se dig!

Sekretariatet:

Mandag fra 14.00 til 17.00